Skip to content

ZESPÓŁ

Daria Czwortek
Manager

Co najbardziej cenię w swojej pracy? – to jak zespół pracowników stawia na rozwój, to zawsze przekłada się na zadowolenie naszych Gości. W mojej pracy niesłychanie ważna jest charyzma, personalne podejście do Klienta, motywacja do pracy i pasja. Posiadam wizję i cel w jakim kierunku chcę rozwijać siebie i moje miejsce pracy, według mnie pomaga mi pozytywne myślenie i kreatywność. Praktyczna wiedza zawodowa i kilkunastoletnie doświadczenie pozwala mi prowadzić szkolenia dla pracowników z zakresu obsługi klienta, utrzymywać standardy jakości oraz efektywnie realizować sprzedaż usług.

Pracuję nad umiejętnością pracy pod presją i panowania nad stresem, dbam by Klient otrzymywał obsługę na wysokim poziomie w atmosferze relaksu i komfortu. W zakresie moich obowiązków jest pełna opieka nad Parą Młodą i organizowanym przez nich przyjęciem weselnym, kontrola i rozwój segmentu hotelowego oraz strefy SPA&Wellness. Ogromnie istotna jest tutaj pomoc zaufanych i dobranych przeze mnie współpracowników – Kierownika Sali Kasi, Recepcji Agnieszki oraz strefy SPA&Wellness Klaudii.

Poza życiem zawodowym spełniam się jako towarzyszka i przyjaciółka adoptowanej suczki Mai. Energię i siłę do działania dają mi spontaniczne wycieczki na urokliwe plaże i odkrywcze podróże. Relaksuję się przy energetycznej muzyce, a najlepsze wspomnienia dają mi chwile spędzone z bliskimi przy dobrym jedzeniu.

Daria Czwortek
monika-przybylska_tn

Monika Przybylska
Sekretariat 

Dołączyłam do zespołu w 2021, wcześniej pracując zarówno w terenie jak i w biurze. Po kilkunastu latach działania w branży bankowej wpadłam na tory branży wyuczonego zawodu – z wykształcenia jestem Technikiem Technologii Żywienia Zbiorowego.


Pilnuje terminarza szefowej i umawiam spotkania z klientami. Chętnie odpowiadam na maile, udzielając wyczerpujących odpowiedzi na Wasze pytania. Jeżeli szukacie wolnego terminu na zorganizowanie wymarzonej imprezy to tak, dobrze trafiliście. Odbieram i wysyłam korespondencję. Przygotowuję dokumentację, tabelki excella nie są mi straszne – umiejętnie zapisuję w nich wszystkie faktury, które przechodzą przez moje ręce oraz raporty i analizy.

Prywatnie jestem szczęśliwą mamą „prawie dorosłej” kobietki i żoną „Rzemieślnika – złotej rączki”. Relaksuję się tworząc kartki okolicznościowe oraz świece sojowe. Lubię przeczytać dobry kryminał, wakacje z dala od wielkich miast i zgiełku oraz przejażdżki rowerowe z przyjaciółmi – im dłuższe tym ciekawsze.

Katarzyna Kuna
Kierownik Sal

Pracuję w branży weselnej od 2018 roku. W roku 2022 ukończyłam studia licencjackie na kierunku Bezpieczeństwo Państwa na Państwowej Wyższej Szkole Zawodowej w Raciborzu. W wolnych chwilach chodzę na siłownię i staram się spędzać dużo czasu z przyjaciółmi.

W roku 2021 zostałam kierownikiem sali hotelowej. Rok później objęłam pieczę nad wszystkimi 3 salami na naszym obiekcie Domu Przyjęć Ewa. Jeśli chodzi o pracę to stawiam w niej na profesjonalizm oraz zadowolenie i spokój Pary Młodej w dniu ślubu. Przede wszystkim zależy mi na uśmiechu i zadowoleniu naszych gości oraz wychodzeniu naprzeciw ich oczekiwaniom.

Staram się dbać, by klient został obsłużony przez naszą obsługę na bardzo wysokim poziomie, jak również o to, by każdy pracownik z naszej „Lokalowej rodzinki” czuł się w pracy komfortowo i lubił do niej przychodzić. Praca sama w sobie daje mi mnóstwo satysfakcji i spełnienia, a w przyszłości myślę nad dalszym rozwojem w branży weselnej.

Katarzyna Kuna
Agnieszka Nowak

Agnieszka Nowak
Kierownik Recepcji

Swoją pracę zaczęłam w gastronomii jako kelnerka, gdzie przez kilka lat sukcesywnie i z zaangażowaniem wykonywałam swoje obowiązki. Kontakt z klientem oraz jego potrzeby były dla mnie priorytetem, a zadowolenie z dobrze wykonywanej pracy sprawiało, że nie spoczywałam na laurach.

Dzięki współpracy z Domem Przyjęć Ewa i postępem miałam możliwość szkolenia się w dziedzinie hotelarskiej. Tak z czasem, oraz wiarą w moje możliwości zostałam kierownikiem recepcji.

W życiu prywatnym jestem żoną oraz matką trzech wspaniałych córek, co wiąże się z dobrą organizacją, które w pracy jest równie ważne jak i w domowym zaciszu. Jestem osobą uśmiechnięta, pomocną, zorganizowaną, starającą się znaleźć kompromis w każdej sytuacji, co w pracy jako kierownik recepcji jest ważne, aby każdy z gości czuł się komfortowo podczas swojego pobytu

Klaudia Wojaczek
Opiekun SPA&Wellness

Kosmetolog to nie tylko osoba, zajmująca się pielęgnacją ciała i oraz poprawą fizycznej atrakcyjności. W tej pracy istotne jest holistyczne podejście do drugiej osoby. Zawód kosmetologa wymaga ciągłego kształcenia i zdobywania wiedzy z różnych dziedzin, dlatego kontynuuję swoją edukację na studiach magisterskich  i poszerzam swoje doświadczenie o techniki relaksacyjne oraz masaże orientalne. Wszystko z myślą o osobach, które żyją w ciągłym biegu i borykają się ze zmęczeniem, że stresem i i brakiem czasu.

Dzieląc się doświadczeniem i pozytywną energią, pragnę przynieść ukojenie zarówno ciału jak i duszy. Zadbam o poprawę i kondycji skóry, że dzięki nowoczesnej aparaturze kosmetologicznej, a jak również rytuałom i ceremoniom, które zaczerpniętych i z doświadczenia Krajów Wschodu.

Klaudia Wojaczek